BUDINCĂ DE CHIA CU FRUCTE DE PĂDURE

PENTRU 4 PORȚII AI NEVOIE DE:

4 căni de AdeZ Surprising Soy

1 cană de mure

3/4 cană de semințe chia

1 cană de zmeură

2 lingurițe de miere

 

Budinca îmbină numeroasele beneficii ale semințelor de chia cu un aspect și o textură inedită, dar în același timp îți oferă un gust absolut delicios. Este o alegere ușoară și delicioasă pentru desert și conține numai ingrediente naturale, înlocuind cu succes dulciurile procesate.

 

Semințele de chia cresc și sunt culese din planta de chia (numită științific salvia hispanica), ce face parte din familia mentei și se numără printre cele mai hrănitoare alimente oferite de natură. Sunt ideale pentru persoanele ce își doresc o alimentație vegană sau vegetariană întrucât sunt o nemaipomenită sursă de fier, proteine, fibre, vitamine din grupa B, minerale și acizi grași Omega 3.

Denumirea de “chia” provine din limba mayasilor și înseamnă “putere”. Cel mai probabil, au fost numite așa pentru că s-au dovedit a fi o foarte bună sursă de energie și sănătate pentru organism.

 

Ca smoothie bowl, budinca de chia este foarte populară pe social media și printre pasionații de gastronomie. Asta pentru că semințele de chia sunt un super-aliment, extrem de sănătos. Cei mai mulți dintre noi alegem să consumăm budincă de chia la micul dejun sau între mese, ca alternativă sănătoasă la un desert plin de zahăr.

 

Bananele au o valoare nutritivă ridicată și sunt o gustare sățioasă. Mai mult, bananele conțin aproximativ 75% apă, ceea ce le face alegerea perfectă atunci când ai poftă de ceva dulce și sănătos.

 

REȚETĂ DE BUDINCĂ

Mixează într-un bol semințele de chia cu mierea și cu AdeZ Surprising Soy, o băutură delicioasă aromatizată cu soia, îndulcitor, calciu și vitamine, cu un gust ușor dulce, natural. Când obții o compoziție omogenă și un pic gelatinoasă, acoperă bolul și lasă-l la frigider timp de cel puțin 4 ore.

 

Împarte apoi compoziția în 3 părți egale. Mixează 1/3 cu ajutorul unui blender impreună cu murele și 1/3 cu zmeura, pană obții compoziții omogene. Împarte compozițiile în mod egal în 4 pahare.

Adaugă deasupra restul de 1/3 din compoziție și poți servi imediat porții delicioase de budincă de chia raw cu topping de fructe proaspete.

 

Ești în căutare de idei de mic dejun? Urmărește video-uri cu ideile noastre de rețete aici.